نمایه نویسندگان

آ

  • آسیابان، مینا بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
  • آقاجانی، حبیب ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
  • آقازاده، هاشم نگاشت رفتار و روش‌های فرصت‌شناسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]

ا

  • اعظمی، امید بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
  • اعظمی، بهاره بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
  • انصاری، منوچهر نگاشت رفتار و روش‌های فرصت‌شناسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]

ب

  • بازمحمدی، سعید بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
  • باقری، حسن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
  • برقی اسگویی، محمدمهدی تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]

ت

  • تقوی فر، محمدتقی شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
  • تورچیان، علیرضا بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بین‌المللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]

ج

  • جبارزاده، یونس مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکان‌یابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بین‌المللی حمل‌ونقل با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]

ح

  • حسینی، سیدصمد تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]

خ

  • خدایی گرگری، محمدتقی بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
  • خوراکیان، علیرضا بررسی تأثیر استراتژی‌های نوآوری بر عملکرد کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]

د

  • دانش شکیب، معصومه ارائه مدل پویای توسعه سرمایه‌گذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشه‌های صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]

ر

  • رحیمی اقدم، صمد تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
  • رحمان سرشت، حسین نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • رحیم نیا، فریبرز بررسی تأثیر استراتژی‌های نوآوری بر عملکرد کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
  • رضازاده، بهرام بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
  • رضازاده، علی بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]

س

  • سلطانی فر، احسان نگاشت رفتار و روش‌های فرصت‌شناسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
  • سلمانی بی شک، محمدرضا تأثیر جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]

ش

  • شفیعی نیک آبادی، محسن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]

ص

  • صنوبر، ناصر تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]

ع

  • عالی، صمد بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بین‌المللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
  • عباسی، عاطفه بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسب‌وکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • عباسی اسفنجانی، حسین بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
  • عبدی، سهراب رقابت در بازار محصول، دقت سود پیش‌بینی ‌شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بین‌المللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
  • عبدالله پور، مهدی بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسب‌وکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • عبداله پور، سجاد تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]

غ

  • غفاری نسب، نادر مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکان‌یابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بین‌المللی حمل‌ونقل با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]

ف

  • فاریابی، محمد بررسی رابطه‌ی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابع‌انسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکت‌های صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
  • فاضلی کبریا، حامد بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکت‌ها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
  • فرزانه حسن زاده، ژاله شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
  • فرضی، نسرین تأثیر جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
  • فضل زاده، علیرضا رقابت در بازار محصول، دقت سود پیش‌بینی ‌شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بین‌المللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]

ق

  • قادری، فرشاد بررسی تأثیر استراتژی‌های نوآوری بر عملکرد کسب‌وکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
  • قاسمی همدانی، پریسا ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]

ک

  • کاظمیان، غلامرضا بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسب‌وکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
  • کرمی، اژدر تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
  • کرمی، هادی تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]

گ

  • گرزین، زهرا شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
  • گریفیتز، گرث تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
  • گنجعلی وند، سمیه تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]

م

  • محمدزاده، علی تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاری‌های مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
  • میداندار، فهیمه تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
  • مرسلی، رویا بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکت‌های تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
  • مطلب زاده، علیرضا مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکان‌یابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بین‌المللی حمل‌ونقل با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
  • معصومی، سیده غزل تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
  • مهدیه، امید نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • موحدی، مهدی نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • مولایی، لیلا تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]

ن

  • ناصحی فر، وحید شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیت‌های پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
  • نوروزی، حسین تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]

و

  • ولی زاده، سمیه تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]

ی

  • یونس پور، زهرا تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]