آ
-
آسیابان، مینا
بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
-
آقاجانی، حبیب
ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
-
آقازاده، هاشم
نگاشت رفتار و روشهای فرصتشناسی کسبوکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
ا
-
اعظمی، امید
بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکتها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
-
اعظمی، بهاره
بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکتها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
-
انصاری، منوچهر
نگاشت رفتار و روشهای فرصتشناسی کسبوکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
ب
-
بازمحمدی، سعید
بررسی رابطهی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابعانسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکتهای صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
-
باقری، حسن
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
-
برقی اسگویی، محمدمهدی
تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
ت
-
تقوی فر، محمدتقی
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
-
تورچیان، علیرضا
بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بینالمللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
ج
-
جبارزاده، یونس
مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکانیابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بینالمللی حملونقل با استفاده از نظریه بازیها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
ح
-
حسینی، سیدصمد
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
خ
-
خدایی گرگری، محمدتقی
بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
-
خوراکیان، علیرضا
بررسی تأثیر استراتژیهای نوآوری بر عملکرد کسبوکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
د
-
دانش شکیب، معصومه
ارائه مدل پویای توسعه سرمایهگذاری و بهبود مزیت رقابتی خوشههای صنعتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 111-134]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
ر
-
رحیمی اقدم، صمد
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
-
رحمان سرشت، حسین
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
رحیم نیا، فریبرز
بررسی تأثیر استراتژیهای نوآوری بر عملکرد کسبوکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
-
رضازاده، بهرام
بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 95-113]
-
رضازاده، علی
بررسی رابطهی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابعانسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکتهای صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
س
-
سلطانی فر، احسان
نگاشت رفتار و روشهای فرصتشناسی کسبوکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 115-136]
-
سلمانی بی شک، محمدرضا
تأثیر جریان ورودی سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
ش
-
شفیعی نیک آبادی، محسن
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
ص
-
صنوبر، ناصر
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
ع
-
عالی، صمد
بررسی مهارتهای صادراتی شرکتها در فرایند بینالمللی شدن [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 59-78]
-
عباسی، عاطفه
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسبوکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
-
عباسی اسفنجانی، حسین
بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
-
عبدی، سهراب
رقابت در بازار محصول، دقت سود پیشبینی شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
-
عبدالله پور، مهدی
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسبوکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
-
عبداله پور، سجاد
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
غ
-
غفاری نسب، نادر
مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکانیابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بینالمللی حملونقل با استفاده از نظریه بازیها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
ف
-
فاریابی، محمد
بررسی رابطهی هماهنگی کارکردهای بازاریابی بین المللی ـ منابعانسانی با اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی در شرکتهای صادراتی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 93-110]
-
فاضلی کبریا، حامد
بررسی شدت همبستگی عملکرد و کارایی شرکتها بر یکدیگر در جهت بهبود مدیریت [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 37-53]
-
فرزانه حسن زاده، ژاله
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
-
فرضی، نسرین
تأثیر جریان ورودی سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر استراتژی تأمین منابع بین المللی صنایع خدماتی ایران [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 55-73]
-
فضل زاده، علیرضا
رقابت در بازار محصول، دقت سود پیشبینی شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بینالمللی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
ق
-
قادری، فرشاد
بررسی تأثیر استراتژیهای نوآوری بر عملکرد کسبوکارهای صادراتی [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 1-22]
-
قاسمی همدانی، پریسا
ارزیابی اثرات کاهش ارزش پول بر اشتغال در کشورهای منتخب اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 75-91]
ک
-
کاظمیان، غلامرضا
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بهبود فضای کسبوکار در کشورهای منطقه منا [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 1-20]
-
کرمی، اژدر
تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
-
کرمی، هادی
تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
گ
-
گرزین، زهرا
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 67-94]
-
گریفیتز، گرث
تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
-
گنجعلی وند، سمیه
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
م
-
محمدزاده، علی
تأثیر کیفیت روابط بر ارزش ویژه برند در همکاریهای مبتنی بر فرانشیز [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 79-101]
-
میداندار، فهیمه
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
-
مرسلی، رویا
بررسی تاثیر عوامل نیرویی در رابطه بین فرهنگ بازاریابی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی صادراتی استان زنجان [دوره 1، شماره 2، 1397، صفحه 21-35]
-
مطلب زاده، علیرضا
مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکانیابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بینالمللی حملونقل با استفاده از نظریه بازیها [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 25-46]
-
معصومی، سیده غزل
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
-
مهدیه، امید
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
موحدی، مهدی
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی [دوره 1، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
مولایی، لیلا
تأثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد اعزام نیروی کار در صنعت کاریابی خارج از کشور [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 145-164]
ن
-
ناصحی فر، وحید
شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات کارآفرینانه از دیدگاه قابلیتهای پویا [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 23-42]
-
نوروزی، حسین
تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 103-123]
و
-
ولی زاده، سمیه
تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 125-144]
ی
-
یونس پور، زهرا
تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 3، 1397، صفحه 43-57]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد